DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
上武大学(Jobu University) >
03 紀要論文 (Departmental Bulletin Paper) >
0306 上武大学ビジネス情報学部紀要 >
第07巻 第1号(2008), 第2号(2009) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/10461

Title: BCリーグのマーケティングに関する基礎的研究 : 群馬ダイヤモンドペガサスの観戦者調査を事例として
Other Titles: A fundamental study on the marketing of the BC league : The case of spectators research of Gunma Diamond Pegasus
Authors: 小野里, 真弓
ONOZATO, Mayumi
Keywords: BCリーグ
スペクテータースポーツ
マーケティング
観戦者
地域密着
Issue Date: 31-Mar-2009
Publisher: 上武大学ビジネス情報学部
Citation: 上武大学ビジネス情報学部紀要. 2009, vol.7, no.2, p.73-82
Jobu Daigaku Bijinesu Joho Gakubu kiyo (Bulletin of Faculty of Business Information Sciences, Jobu University). 2009, vol.7, no.2, p.73-82
URI: http://hdl.handle.net/10087/10461
ISSN: 1347-6653
NII paper ID: http://ci.nii.ac.jp/naid/110007152930
Appears in Collections:第07巻 第1号(2008), 第2号(2009)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
665-07(2)-073.pdf648.3 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback