DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
上武大学(Jobu University) >
03 紀要論文 (Departmental Bulletin Paper) >
0306 上武大学ビジネス情報学部紀要 >
第06巻 第1号(2007),第2号(2007),第3号(2008) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/10462

Title: Mullinのスポーツプロダクトモデルによるテニスレッスンの分析と考察
Other Titles: The analysis and the consideration of tennis lesson was based on the sport product model of Mullin
Authors: 小野里, 真弓
畑, 攻
前田, 佳奈
ONOZATO, Mayumi
HATA, Osamu
MAEDA, Kana
Keywords: スポーツプロダクト
Mullin
プロダクトモデル
テニスレッスン
顧客満足
サービスプロダクト
Issue Date: 28-Dec-2007
Publisher: 上武大学ビジネス情報学部
Citation: 上武大学ビジネス情報学部紀要. 2007, vol.6, no.2, p.55-69
Jobu Daigaku Bijinesu Joho Gakubu kiyo (Bulletin of Faculty of Business Information Sciences, Jobu University). 2007, vol.6, no.2, p.55-69
URI: http://hdl.handle.net/10087/10462
ISSN: 1347-6653
NII paper ID: http://ci.nii.ac.jp/naid/110007152896
Appears in Collections:第06巻 第1号(2007),第2号(2007),第3号(2008)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
665-06(2)-055.pdf841.28 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback