DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0002 群馬大学教育学部紀要 人文・社会科学編 >
第66巻 (2017) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/11047

Title: 聴覚障害学生の障害認識の変化に関する一考察 ── 友人との相互作用における情報保障の捉え方 ──
Other Titles: A Practical Study of Changes in the Disabilities Recognition of Deaf and/or Hard-of-Hearing Students
Authors: 山田, 茉侑
YAMADA, Mayu
ヤマダ, マユ
二神, 麗子
FUTAGAMI, Reiko
フタガミ, レイコ
金澤, 貴之
KANAZAWA, Takayuki
カナザワ, タカユキ
Keywords: 聴覚障害
情報保障
教育実習
deaf and/or hard-of-hearing
access service
teaching practice
Issue Date: 16-Feb-2017
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 人文・社会科学編. 2017, 66, p.111-119
URI: http://hdl.handle.net/10087/11047
ISSN: 03864294
Appears in Collections:第66巻 (2017)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
14 GKJIN-KANAZAWA.pdf324.13 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback