DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0003 群馬大学教育学部紀要 自然科学編 >
第65巻 (2017) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/11056

Title: 主体的な家庭学習への転換に向けた研究
Other Titles: A Study for Turning to “Active Home Learning”
Authors: 江森, 英世
EMORI, Hideyo
エモリ, ヒデヨ
高野, 貴亜紀
TAKANO, Takaaki
タカノ, タカアキ
Issue Date: 16-Feb-2017
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 自然科学編. 2017, 65, p.1-10
URI: http://hdl.handle.net/10087/11056
ISSN: 00175668
Appears in Collections:第65巻 (2017)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
01GKSIK-EMORI.pdf6.08 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback