DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0005 群馬大学教育学部紀要 芸術・技術・体育・生活科学編 >
第52巻 (2017) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/11067

Title: 保健体育科へのアンガーマネジメントの導入意義を探る ── わが国の学校教育におけるアンガーマネジメントに関する研究動向から ──
Other Titles: A study on introduction significance of anger management to health and physical education ── From the studies of anger management in Japanese school education ──
Authors: 霜触, 智紀
SHIMOFURE, Tomonori
シモフレ, トモノリ
木山, 慶子
KIYAMA, Keiko
キヤマ, ケイコ
Keywords: アンガーマネジメント
怒り
学校教育
保健体育
文献研究
Issue Date: 16-Feb-2017
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 芸術・技術・体育・生活科学編. 2017, 52, p.57-70
URI: http://hdl.handle.net/10087/11067
ISSN: 05336627
Appears in Collections:第52巻 (2017)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
07 GKGEI-KIYAMA.pdf797.79 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback