DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第35号 (2018) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/11735

Title: 児童の「気付き」を促進する生活科指導法の工夫
Other Titles: Creative lesson of Living Environment Study to enhancing children’s awareness
Authors: 大島, みずき
OSHIMA, Mizuki
岡本, 梨惠子
OKAMOTO, Rieko
音山, 若穂
OTOYAMA, Wakaho
懸川, 武史
KAKEGAWA, Takeshi
Keywords: 生活科
子どもの気付き
児童
Living Environment study
Children’s awareness
Pupil
Issue Date: 31-Jan-2018
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究. 35, 317-325. (2018)
URI: http://hdl.handle.net/10087/11735
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第35号 (2018)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO35_2018_34.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback