DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0002 群馬大学教育学部紀要 人文・社会科学編 >
第67巻(2018) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/11766

Title: 中学校歴史的分野における「構想」の学習 ── 新学習指導要領の解釈とその実践化をめぐって ──
Other Titles: “Social Designing”in Junior high school History Study ── Interpretation of the Course of Study to make Lessons ──
Authors: 中尾, 敏朗
NAKAO, Toshiro
ナカオ, トシロウ
Issue Date: 31-Jan-2018
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 人文・社会科学編. 2018, 67, p.87-94
URI: http://hdl.handle.net/10087/11766
ISSN: 0386-4294
Appears in Collections:第67巻(2018)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
08 GKJIN-NAKAO.pdf518.47 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback