DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0002 群馬大学教育学部紀要 人文・社会科学編 >
第67巻(2018) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/11777

Title: 知的障害のある高校生との学習経過についての一考察 ── 解答行動におけるやりとりの様相に着目して ──
Other Titles: A Study of Learning Process of a High School Student with Intellectual Disability ── Focusing on the Aspect of the Interaction with Answering Behavior ──
Authors: 本島, みゆき
MOTOJIMA, Miyuki
モトジマ, ミユキ
中村, 保和
NAKAMURA, Yasukazu
ナカムラ, ヤスカズ
Keywords: 知的障害
教科学習
やりとり
実践研究
Issue Date: 31-Jan-2018
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 人文・社会科学編. 2018, 67, p.219-229
URI: http://hdl.handle.net/10087/11777
ISSN: 0386-4294
Appears in Collections:第67巻(2018)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
19 GKJIN-NAKAMURA.pdf15.34 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback