DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0002 群馬大学教育学部紀要 人文・社会科学編 >
第67巻(2018) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/11781

Title: 「図作成方略」は学習者既有の学習方略の違いによって どのように受容されるか ── 英文法における現在完了形の教授学習実験を通して ──
Other Titles: Japanese English Learners’ Pre-Existing Learning Strategies May Affect How to Adopt the Graphic Making Strategy: Through an Experimental English Lesson on the Present Perfect
Authors: 橋本, 直幸
HASHIMOTO, Naoyuki
ハシモト, ナオユキ
山口, 陽弘
YAMAGUCHI, Akihiro
ヤマグチ, アキヒロ
清水, 真紀
SHIMIZU, Maki
シミズ, マキ
Issue Date: 31-Jan-2018
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 人文・社会科学編. 2018, 67, p.279-288
URI: http://hdl.handle.net/10087/11781
ISSN: 0386-4294
Appears in Collections:第67巻(2018)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
23 GKJIN-YAMAGUCHI.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback