DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0003 群馬大学教育学部紀要 自然科学編 >
第66巻(2018) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/11784

Title: アクティブラーニングの理念を支える 5つのトライアングル
Other Titles: Five Triangles which Support the Idea of Active Learning
Authors: 江森, 英世
EMORI, Hideyo
エモリ, ヒデヨ
高野, 貴亜紀
TAKANO, Takaaki
タカノ, タカアキ
Issue Date: 31-Jan-2018
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 自然科学編. 2018, 66, p.1-11
URI: http://hdl.handle.net/10087/11784
ISSN: 0017-5668
Appears in Collections:第66巻(2018)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
01GKSIK-EMORI.pdf9.5 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback