DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0003 群馬大学教育学部紀要 自然科学編 >
第66巻(2018) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/11787

Title: 理科指導法を通した学生の変容に基づく 教科専門科目の指導に関する考察
Other Titles: A Consideration on Learning Development Process for Academic Subjects Based on an Analysis of the Students’ Development in Teaching Science Class
Authors: 益田, 裕充
MASUDA, Hiromitsu
マスダ, ヒロミツ
杉山, 奈津美
SUGIYAMA, Natsumi
スギヤマ, ナツミ
日置, 英彰
HIOKI, Hideaki
ヒオキ, ヒデアキ
佐藤, 綾
SATO, Aya
サトウ, アヤ
藤本, 義博
FUJIMOTO, Yoshihiro
フジモト, ヨシノリ
半田, 良廣
HANDA, Yoshihiro
ハンダ, ヨシヒロ
Issue Date: 31-Jan-2018
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 自然科学編. 2018, 66, p.29-40
URI: http://hdl.handle.net/10087/11787
ISSN: 0017-5668
Appears in Collections:第66巻(2018)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
04GKSIK-MASUDA.pdf15.18 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback