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第36巻(2019) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/12428

Title: 大学の授業を通した「手話」と「手話通訳」の学習による 言語運用能力の向上 ―リアクションペーパーにみる会話形式と通訳形式の差異―
Other Titles: A Study on Sign Language Proficiency through Learning Sign Language and Learning Sign Language Interpretation : Analysis on daily report between Conversation Training and Interpretation Training
Authors: 能美, 由希子
NOMI, Yukiko
金澤, 貴之
KANAZAWA, Takayuki
二神, 麗子
FUTAGAMI, Reiko
川端, 伸哉
KAWABATA, Shinya
下島, 恭子
SHIMOJIMA, Kyoko
中野, 聡子
NAKANO, Satoko
Keywords: 授業
手話
手話通訳
記述分析
Lecture
Sign Language
Sign Language Interpretation
Analysis on text
Issue Date: 15-Mar-2019
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.36,143-152(2019)
URI: http://hdl.handle.net/10087/12428
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第36巻(2019)

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