Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第36巻(2019) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10087/12431
|
Title: | 心理学概念の学習における具体例生成の効果 |
Other Titles: | Effects of example generation for learning psychological concepts. |
Authors: | 浅見, 真友子 ASAMI, Mayuko 佐藤, 浩一 SATO, Koichi |
Keywords: | 例生成効果 問題解決テスト マッチングテスト Example generation effect Problem-solving test Matching test |
Issue Date: | 15-Mar-2019 |
Publisher: | 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター |
Citation: | 群馬大学教育実践研究.36,187-196(2019) |
URI: | http://hdl.handle.net/10087/12431 |
ISSN: | 0912-3911 |
Appears in Collections: | 第36巻(2019)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|