DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第36巻(2019) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/12436

Title: 国語科「読むこと」の授業における視覚化の活用
Other Titles: Effects of visualization on reading in Japanese language classes.
Authors: 田村, 充
TAMURA, Mitsuru
佐藤, 浩一
SATO, Koichi
新藤, 久美香
SHINDO, Kumika
田島, 友香
TAJIMA, Yuka
杉本, 葵
SUGIMOTO, Aoi
Keywords: 国語科
読み
ユニバーサルデザイン
視覚化
Japanese language education
Reading
Universal design
Visualization
Issue Date: 15-Mar-2019
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.36,237-248(2019)
URI: http://hdl.handle.net/10087/12436
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第36巻(2019)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO36_2019_25.pdf41.44 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback