DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第36巻(2019) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/12440

Title: 交流及び共同学習の評価について ―図画工作科の実践を基に―
Other Titles: An Assessment of Exchange and Shared Learning. ―Based on arts and crafts.
Authors: 中原, 靖友
NAKAHARA, Yasutomo
豊岡, 大画
TOYOOKA, Taiga
Keywords: 図画工作科
インクルーシブ教育
交流及び共同の学習
arts and crafts
inclusive education
exchange and shared learning
Issue Date: 15-Mar-2019
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.36,279-288(2019)
URI: http://hdl.handle.net/10087/12440
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第36巻(2019)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO36_2019_29.pdf20.23 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback