DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0005 群馬大学教育学部紀要 芸術・技術・体育・生活科学編 >
第54巻(2019) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/12492

Title: 中学校美術科教育におけるPBL 型学習の再検証 ─ インクルーシブデザインの視点から ─
Other Titles: Revaridation of PBL-based Learning in Junior High School Art Education ─ From the Perspective of Inclusive Design ─
Authors: 茂木, 克浩
MOGI, Katsuhiro
茂木, 一司
MOGI, Kazuji
Issue Date: 31-Jan-2019
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 芸術・技術・体育・生活科学編. 2019, 54, p.17-25
URI: http://hdl.handle.net/10087/12492
ISSN: 0533-6627
Appears in Collections:第54巻(2019)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
02 GKGEI-MOGI.pdf3.04 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback