DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0002 群馬大学教育学部紀要 人文・社会科学編 >
第68巻(2019) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/12507

Title: 聴覚障害学生の英語学習支援: 日本語、日本手話、英語、アメリカ手話の言語学的観点から
Other Titles: Support for Deaf and Hearing-Impaired Students in EFL Learning: From a Linguistic Viewpoint of Japanese, Japanese Sign Language, English, and American Sign Language
Authors: 浦田, 留衣
URATA, Rui
上原, 景子
UEHARA, Keiko
山本, 綾乃
YAMAMOTO, Ayano
金澤, 貴之
KANAZAWA, Takyuki
大杉, 豊
OSUGI, Yutaka
Issue Date: 31-Jan-2019
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 人文・社会科学編. 2019, 68, p.79-95
URI: http://hdl.handle.net/10087/12507
ISSN: 0386-4294
Appears in Collections:第68巻(2019)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
07 GKJIN-UEHARA.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback