DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
15 教育学研究科 >
1502 専門職学位課程 >
150201 課題研究報告会資料集 >
平成30年度(2018) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/12639

Title: 小学校高学年における教員の協働体制を生かした「教科担当制」の充実
Authors: 大谷, 住枝
Issue Date: 30-Jan-2019
Publisher: 群馬大学大学院教育学研究科専門職学位課程(教職大学院)
Citation: 群馬大学大学院教育学研究科専門職学位課程(教職大学院)課題研究報告会資料集.2019, 平成30年度, p.49-53
URI: http://hdl.handle.net/10087/12639
Appears in Collections:平成30年度(2018)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
H30_49-53.pdf3.65 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback