DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第37号(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/12980

Title: グループ学習の有効性と教師による課題設定 ―児童生徒アンケートと授業観察に基づく分析―
Other Titles: Effectiveness of group study and its relation to the questions presented by the teacher ―An analysis through the survey of students' thoughts and lesson observations
Authors: 峯川, 浩一
斎藤, 周
MINEKAWA, Koichi
SAITO, Madoka
Keywords: アクティブラーニング
グループ学習
active learning
group study
Issue Date: 10-Mar-2020
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センタ
Citation: 群馬大学教育実践研究.37,5-14(2020)
URI: http://hdl.handle.net/10087/12980
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第37号(2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO37_2020_02.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback