DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第37号(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/12986

Title: 理科授業における解決方法の立案に関する研究 ―自然事象の提示から予想・仮説の設定と検証計画の立案の局面の関係に着目して―
Other Titles: The study on drafting of the solution in the science class
Authors: 益田, 裕光
山内, 宗治
鈴木, 駿
半田, 良廣
MASUDA, Hiromitsu
YAMAUCHI, Souji
SUZUKI, Shun
HANDA, Yoshihiro
Keywords: 理科授業
解決方法の立案
science class
Solution planning
Issue Date: 10-Mar-2020
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.37,71-77(2020)
URI: http://hdl.handle.net/10087/12986
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第37号(2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO37_2020_08.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback