DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第37号(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/12988

Title: 単元の導入で観察した現象の変化をグラフに表現させる指導が疑問の生成に及ぼす効果
Other Titles: The Effect of Teaching Expressing Changes in Observed Phenomena on a Graph at the Beginning of Learning
Authors: 栗原, 淳一
畔上, 峻也
髙栁, 智之
KURIHARA, Jun-ichi
AZEGAMI, Shunya
TAKAYANAGI, Tomoyuki
Keywords: 疑問の生成
グラフ化
指導方法
occurrence of question
graphing
teaching method
Issue Date: 10-Mar-2020
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.37,87-91(2020)
URI: http://hdl.handle.net/10087/12988
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第37号(2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO37_2020_10.pdf4.99 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback