DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第37号(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/12991

Title: インクルーシブアート教育の広がりと可能性 ―障害のある子どもが災害と向き合うためのアート教育実践―
Other Titles: The breadth and potential of inclusive art education ―Art education practice for children with disabilities to face disasters―
Authors: 梶原, 千恵
竹丸, 草子
茂木, 一司
KAJIWARA, Chie
TAKEMARU, Soko
MOGI, Kazuji
Keywords: インクルーシブ教育
アート教育
防災
Inclusive Education
Arts Education
Bousai
Issue Date: 10-Mar-2020
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.37,111-119(2020)
URI: http://hdl.handle.net/10087/12991
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第37号(2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO37_2020_13.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback