DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第37号(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13002

Title: 計算に困難を抱える児童への課題分析を用いた指導方法の検討
Other Titles: Examination of teaching method using task analysis for children with difficulty in calculation
Authors: 佐藤, 啓子
霜田, 浩信
SATO, Keiko
SHIMODA, Hironobu
Keywords: 計算困難
課題分析
指導法
Difficulty in calculation
Task analysis
Teaching method
Issue Date: 10-Mar-2020
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.37,205-216(2020)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13002
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第37号(2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO37_2020_24.pdf5.87 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback