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第37号(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13010

Title: 学級経営の充実に向けた特別活動の指導法に関する基礎的検討 ―対話型アプローチとグループワークを取り入れた授業実践例―
Other Titles: A Study of Special Activity and Class Management ―A practice of Dialogue Approach and Groupwork―
Authors: 音山, 若穂
坂西, 秀昭
須藤, 宣之
懸川, 武史
OTOYAMA, Wakaho
SAKANISHI, Hideaki
SUDO, Noriyuki
KAKEGAWA, Takeshi
Keywords: 特別活動
学級経営
対話型アプローチ
グループワーク
Special Activity
Class Management
Dialogue Approach
Groupwork
Issue Date: 10-Mar-2020
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.37,297-306(2020)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13010
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第37号(2020)

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