DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第37号(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13011

Title: 教員同士の「つながり」の深化を通した学力向上の実践
Other Titles: A Study of Improvement of Student Achievement through emphasizing on Relationship with Each Teacher in a School
Authors: 山崎, 恵子
髙𣘺, 望
YAMAZAKI, Keiko
TAKAHASHI, Nozomu
Keywords: つながり
協働性
学力
Relationship
Collaboration
Student Achievement
Issue Date: 10-Mar-2020
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.37,307-316(2020)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13011
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第37号(2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO37_2020_33.pdf4.84 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback