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第37号(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13014

Title: 新任期教師の視座からの関連的な指導の意義に関する事例的考察 ―生活科を中核とした授業実践と語りを通して―
Other Titles: A Case Study on the Significance of Related Guidance from the Perspective of the Inexperienced Teacher ―Through Class Practice Centered on Life Environment Studies and the Narration of the Inexperienced Teacher―
Authors: 安藤, 哲也
ANDOH, Tetsuya
Keywords: 新任期教師
関連的な指導
生活科
Inexperienced Teacher
Related Guidance
Life Environment Studies
Issue Date: 10-Mar-2020
Publisher: 群馬大学 教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.37,335-344(2020)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13014
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第37号(2020)

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