DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0005 群馬大学教育学部紀要 芸術・技術・体育・生活科学編 >
第55巻(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13065

Title: 主体的な表現を引きだすための授業実践の試み ── アフォーダンス理論を援用して ──
Other Titles: An Attempt of Class Practice to Bring Out Proactive Expression ── Employing Affordance Theory ──
Authors: 中里, 南子
NAKAZATO, Minako
今泉, 寿理
IMAIZUMI, Juri
Issue Date: 31-Jan-2020
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 芸術・技術・体育・生活科学編. 2020, 55, p.1-10
URI: http://hdl.handle.net/10087/13065
ISSN: 0533-6627
Appears in Collections:第55巻(2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
01 GKGEI-NAKAZATO.pdf17.11 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback