DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0005 群馬大学教育学部紀要 芸術・技術・体育・生活科学編 >
第55巻(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13066

Title: インクルーシブ教育時代の視覚障害アート教育をどうしたらいいのか ― 見える/見えない/見えにくいを越境する教材開発をめざして ―
Other Titles: What should we do with visually impaired art education in the age of inclusive education? ― Aiming to develop teaching materials that transcend visible /invisible /difficult ―
Authors: 茂木, 一司
MOGI, Kazuji
多胡, 宏
TAGO, Hiroshi
大内, 進
OOUCHI, Susumu
Issue Date: 31-Jan-2020
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 芸術・技術・体育・生活科学編. 2020, 55, p.11-24
URI: http://hdl.handle.net/10087/13066
ISSN: 0533-6627
Appears in Collections:第55巻(2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
02 GKGEI-MOGI.pdf12.24 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback