DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0002 群馬大学教育学部紀要 人文・社会科学編 >
第69巻(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13090

Title: 知的障害のある弱視児と係わり手との共同活動の質的変容に関する一考察
Other Titles: A Study of a Qualitative Transformation of Joint Activities Between a Amblyopic Child with Intellectual Disabilities and a Partner
Authors: 大槻, 萌
OTSUKI, Moe
中村, 保和
NAKAMURA, Yasukazu
Keywords: 重複障害
共同活動
操作的定義
実践研究
Issue Date: 31-Jan-2020
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 人文・社会科学編. 2020, 69, p.161-177
URI: http://hdl.handle.net/10087/13090
ISSN: 0386-4294
Appears in Collections:第69巻(2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
13 GKJIN-NAKAMURA.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback