DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
15 教育学研究科 >
1502 専門職学位課程 >
150201 課題研究報告会資料集 >
令和2年度(2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13360

Title: 主体的に学ぶ生徒を育成する学校づくり―「柔軟なスタンダード」を活用した授業改善と家庭学習改善の組織的取組を通して―
Authors: 長井, 敦則
Issue Date: 10-Feb-2021
Publisher: 群馬大学大学院教育学研究科専門職学位課程(教職大学院)
Citation: 群馬大学大学院教育学研究科専門職学位課程課題研究報告会資料(令和2年度). 59-63 (2020)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13360
Appears in Collections:令和2年度(2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
R2-12.pdf5.85 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback