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0002 群馬大学共同教育学部紀要 自然科学編 >
第69巻(2021) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13390

Title: 探究の過程の重点化に関する研究─ 導入で要因を抽出し課題を設定することが「見通し」と「振り返り」に与える影響に着目して ─
Other Titles: A study on process of the research of the science class─ The influence that a task gives in a learning process ─
Authors: 山内, 宗治
益田, 裕光
栗原, 淳一
上原, 永次
日暮, 利明
大井, 俊和
YAMAUCHI, Souji
MASUDA, Hiromitsu
KURIHARA, Jun-ichi
UEHARA, Eiji
HIGURE, Toshiaki
OI, Toshikazu
Issue Date: 28-Jan-2021
Publisher: 群馬大学共同教育学部
Citation: 群馬大学共同教育学部紀要. 自然科学編.69.27-34(2021)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13390
ISSN: 0017-5668
Appears in Collections:第69巻(2021)

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