DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
0002 群馬大学共同教育学部紀要 自然科学編 >
第69巻(2021) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13392

Title: 理科の実験計画を立案・記述する際のメタ認知的知識を獲得させる指導に関する研究─ 実験計画ビジュアルルーブリックを活用した学習プログラムの実践 ─
Other Titles: A Study on Teaching Methods Let Students Acquiring Metacognitive Knowledge for Science Experiment Planning─ The Practice of Learning Programs Utilizing Visual-Rubrics ─
Authors: 栗原, 淳一
湯本, 裕貴
柏木, 純
益田, 裕充
KURIHARA, Jun-ichi
YUMOTO, Hiroki
KASIWAGI, Jun
MASUDA, Hiromitsu
Issue Date: 28-Jan-2021
Publisher: 群馬大学共同教育学部
Citation: 群馬大学共同教育学部紀要. 自然科学編.69.41-50(2021)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13392
ISSN: 0017-5668
Appears in Collections:第69巻(2021)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
05 GKSIK-KURIHARA.pdf7.98 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback