DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第38号(2021) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13415

Title: 高校数学の授業における「深い学び」の具体化
Other Titles: Realization of "Authentic Learning" in High School Math Class
Authors: 中島, 牧子
澤田, 麻衣子
髙橋, 智美
NAKAJIMA, Makiko
SAWADA, Maiko
TAKAHASHI, Tomomi
Keywords: 深い学び
問題解決の過程
数学的な見方・考え方
高等学校
Authentic Learning
Problem Solving Process
Mathematical Thinking
High School
Issue Date: 12-Mar-2021
Publisher: 群馬大学共同教育学部附属教育実践センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.38.41-54,2021
URI: http://hdl.handle.net/10087/13415
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第38号(2021)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO38_2021_04.pdf3.85 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback