DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第38号(2021) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13416

Title: 児童が潜在的に持っている割合の見方を生かした第5学年「割合」の導入の授業実践
Other Titles: A Case Study of How to Introduce “Proportion” Unit
Authors: 半澤, 諒
小泉, 健輔
HANZAWA, Ryo
KOIZUMI, Kensuke
Keywords: 算数科
「割合」単元の導入
授業実践
Arithmetic
Introduction of “Proportion” Unit
Lesson Practice
Issue Date: 12-Mar-2021
Publisher: 群馬大学共同教育学部附属教育実践センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.38.55-62,2021
URI: http://hdl.handle.net/10087/13416
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第38号(2021)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO38_2021_05.pdf26.03 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback