DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第38号(2021) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13449

Title: 一人一人のニーズに合った学び方で主体的に学ぶ児童の育成―小学校算数科におけるUDLガイドラインを活用した学習支援を通して―
Other Titles: Bringing up children to learn proactively with their own needs: Learning support using UDL guidelines in elementary school mathematics.
Authors: 栁田, 景子
大島, みずき
懸川, 武史
YANAGITA, Keiko
OSHIMA, Mizuki
KAKEGAWA, Takeshi
Keywords: UDL
UDLガイドライン
主体的な学び
UDL guidelines
proactive learning
Issue Date: 12-Mar-2021
Publisher: 群馬大学共同教育学部附属教育実践センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.38.351-361,2021
URI: http://hdl.handle.net/10087/13449
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第38号(2021)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO38_2021_38.pdf23.21 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback