DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第38号(2021) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13450

Title: 学校の実態を踏まえ教育課程を編成するための質問紙調査の活用
Other Titles: Utilization of questionnaire survey to organize curriculum based on the actual situation of the school
Authors: 吉田, 浩之
YOSHIDA, Hiroyuki
Keywords: 教育課程編成
学校の実態
質問紙調査
児童生徒
curriculum organization
actual situation of the school
questionnaire survey
students
Issue Date: 12-Mar-2021
Publisher: 群馬大学共同教育学部附属教育実践センター
Citation: 群馬大学教育実践研究.38.363-369,2021
URI: http://hdl.handle.net/10087/13450
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第38号(2021)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO38_2021_39.pdf928.24 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback