DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
0002 群馬大学共同教育学部紀要 自然科学編 >
第70巻(2022) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13700

Title: 数学教育におけるメタファー思考を解釈する学習活動に関する基礎的考察── 「議論は平行線」と「方程式は天秤」を事例として ──
Other Titles: A Fundamental Study about Learning Activities to Interpret Metaphorical Thinking in Mathematics Education── Through the Consideration about “The discussion is parallel” and “The equation is a balance” ──
Authors: 小泉, 健輔
KOIZUMI, Kensuke
Issue Date: 28-Jan-2022
Publisher: 群馬大学共同教育学部
Citation: 群馬大学共同教育学部紀要. 自然科学編.70.1-9(2022)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13700
ISSN: 0017-5668
Appears in Collections:第70巻(2022)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
01 GKSIK-KOIZUMI.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback