Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第39号(2022) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10087/13775
|
Title: | 知識構成型ジグソー法で読みを深めていく中学校国語科の授業 |
Other Titles: | Japanese language classes at a junior-high school to facilitate reading with knowledge-constructive jigsaw method. |
Authors: | 関上, 秀 SEKIGAMI, Shu 佐藤, 浩一 SATO, Koichi 田村, 充 TAMURA, Mitsuru |
Keywords: | 知識構成型ジグソー法 読み 中学校 国語科 Knowledge-constructive Jigsaw Method Reading Junior-high School Japanese Language Classes |
Issue Date: | 15-Mar-2022 |
Publisher: | 群馬大学共同教育学部 |
Citation: | 群馬大学教育実践研究.39.207-216(2022) |
URI: | http://hdl.handle.net/10087/13775 |
ISSN: | 0912-3911 |
Appears in Collections: | 第39号(2022)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|