DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第39号(2022) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13775

Title: 知識構成型ジグソー法で読みを深めていく中学校国語科の授業
Other Titles: Japanese language classes at a junior-high school to facilitate reading with knowledge-constructive jigsaw method.
Authors: 関上, 秀
SEKIGAMI, Shu
佐藤, 浩一
SATO, Koichi
田村, 充
TAMURA, Mitsuru
Keywords: 知識構成型ジグソー法
読み
中学校
国語科
Knowledge-constructive Jigsaw Method
Reading
Junior-high School
Japanese Language Classes
Issue Date: 15-Mar-2022
Publisher: 群馬大学共同教育学部
Citation: 群馬大学教育実践研究.39.207-216(2022)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13775
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第39号(2022)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO39_2022_22.pdf3.01 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback