Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第39号(2022) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10087/13776
|
Title: | 道徳科教科書についての教材研究の提案 |
Other Titles: | A Proposition to Examining Moral Education Textbook |
Authors: | 山崎, 雄介 YAMAZAKI, Yusuke |
Keywords: | 特別の教科 道徳 検定教科書 教材研究 いじめ Special Subject Morality (Dotoku-ka) Government-approved Textbook Research on Subject Matter Bullying |
Issue Date: | 15-Mar-2022 |
Publisher: | 群馬大学共同教育学部 |
Citation: | 群馬大学教育実践研究.39.217-225(2022) |
URI: | http://hdl.handle.net/10087/13776 |
ISSN: | 0912-3911 |
Appears in Collections: | 第39号(2022)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|