Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第39号(2022) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10087/13778
|
Title: | 対話を中心とした特別活動の指導法に関する一実践―学級や自己の課題を見つけ話し合い解決しようとする児童の育成― |
Other Titles: | A Study on the Instruction Methods for Special Activities Focusing on Dialogue ―Fostering children who try to explore, discuss, and solve problems of the class and their own― |
Authors: | 森, 圭広 MORI, Yoshihiro 音山, 若穂 OTOYAMA, Wakaho |
Keywords: | 特別活動 指導法 学級経営 対話型アプローチ Special Activity Teaching Methods Class Management Dialogue Approach |
Issue Date: | 15-Mar-2022 |
Publisher: | 群馬大学共同教育学部 |
Citation: | 群馬大学教育実践研究.39.235-244(2022) |
URI: | http://hdl.handle.net/10087/13778 |
ISSN: | 0912-3911 |
Appears in Collections: | 第39号(2022)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|