DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第39号(2022) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13778

Title: 対話を中心とした特別活動の指導法に関する一実践―学級や自己の課題を見つけ話し合い解決しようとする児童の育成―
Other Titles: A Study on the Instruction Methods for Special Activities Focusing on Dialogue ―Fostering children who try to explore, discuss, and solve problems of the class and their own―
Authors: 森, 圭広
MORI, Yoshihiro
音山, 若穂
OTOYAMA, Wakaho
Keywords: 特別活動
指導法
学級経営
対話型アプローチ
Special Activity
Teaching Methods
Class Management
Dialogue Approach
Issue Date: 15-Mar-2022
Publisher: 群馬大学共同教育学部
Citation: 群馬大学教育実践研究.39.235-244(2022)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13778
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第39号(2022)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO39_2022_25.pdf6.73 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback