DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第39号(2022) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13779

Title: 主体的に学ぶ生徒を育成する学校づくり―「柔軟なスタンダード」を活用した授業改善と家庭学習改善の組織的取組を通して―
Other Titles: A Study of Creating the School of the Future which makes Self-Motivated Learners ― Improving Lessons and Home Learning with Flexible Learning Process ―
Authors: 長井, 敦則
NAGAI, Atsunori
新藤, 慶
SHINDO, Kei
野村, 晃男
NOMURA, Akio
Keywords: 主体的に学ぶ生徒
授業
家庭学習
Self-Motivated Learners
Lessons
Home Learning
Issue Date: 15-Mar-2022
Publisher: 群馬大学共同教育学部
Citation: 群馬大学教育実践研究.39.245-254(2022)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13779
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第39号(2022)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO39_2022_26.pdf6.46 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback