Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第39号(2022) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10087/13782
|
Title: | 知的障害特別支援学校算数科の授業実践―くらべてはかろう(測定)― |
Other Titles: | A Case Study of “Quantity” Unit in Intellectual Disability Special School |
Authors: | 岡田, 明子 OKADA, Akiko 小島, 靖弘 KOJIMA, Yasuhiro 南雲, 亮太 NAGUMO, Ryota 木山, 慶子 KIYAMA, Keiko |
Keywords: | 知的障害 算数科 測定「かさ」 授業実践 intellectual disability Arithmetic “quantity” lesson practice |
Issue Date: | 15-Mar-2022 |
Publisher: | 群馬大学共同教育学部 |
Citation: | 群馬大学教育実践研究.39.275-281(2022) |
URI: | http://hdl.handle.net/10087/13782 |
ISSN: | 0912-3911 |
Appears in Collections: | 第39号(2022)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|