DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第39号(2022) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13782

Title: 知的障害特別支援学校算数科の授業実践―くらべてはかろう(測定)―
Other Titles: A Case Study of “Quantity” Unit in Intellectual Disability Special School
Authors: 岡田, 明子
OKADA, Akiko
小島, 靖弘
KOJIMA, Yasuhiro
南雲, 亮太
NAGUMO, Ryota
木山, 慶子
KIYAMA, Keiko
Keywords: 知的障害
算数科
測定「かさ」
授業実践
intellectual disability
Arithmetic
“quantity”
lesson practice
Issue Date: 15-Mar-2022
Publisher: 群馬大学共同教育学部
Citation: 群馬大学教育実践研究.39.275-281(2022)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13782
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第39号(2022)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO39_2022_29.pdf6.1 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback