DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第39号(2022) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13784

Title: 「共同学習の側面に焦点を当てた交流及び共同学習」の授業づくりの考え方―群馬大学教育学部附属特別支援学校における6年間の実践の分析を通して―
Other Titles: A Longitudinal Analysis for Six Years: Creating Lessons for Exchange and Collaborative Learning with an Emphasis on Academic Learning at Gunma University Special Needs School
Authors: 内田, 誠
UCHIDA, Makoto
坂西, 秀昭
SAKANISHI, Hideaki
霜田, 浩信
SHIMODA, Hironobu
木村, 素子
KIMURA, Motoko
河内, 昭浩
KAWAUCHI, Akihiro
Keywords: 交流及び共同学習
授業づくり
インクルーシブ教育システム
Exchange and collaborative learning
Lesson planning
Inclusive education system
Issue Date: 15-Mar-2022
Publisher: 群馬大学共同教育学部
Citation: 群馬大学教育実践研究.39.293-303(2022)
URI: http://hdl.handle.net/10087/13784
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第39号(2022)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO39_2022_31.pdf2.58 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback