Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
17 共同教育学部 >
1021 附属教育実践センター >
102101 教育実践研究 >
第39号(2022) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10087/13784
|
Title: | 「共同学習の側面に焦点を当てた交流及び共同学習」の授業づくりの考え方―群馬大学教育学部附属特別支援学校における6年間の実践の分析を通して― |
Other Titles: | A Longitudinal Analysis for Six Years: Creating Lessons for Exchange and Collaborative Learning with an Emphasis on Academic Learning at Gunma University Special Needs School |
Authors: | 内田, 誠 UCHIDA, Makoto 坂西, 秀昭 SAKANISHI, Hideaki 霜田, 浩信 SHIMODA, Hironobu 木村, 素子 KIMURA, Motoko 河内, 昭浩 KAWAUCHI, Akihiro |
Keywords: | 交流及び共同学習 授業づくり インクルーシブ教育システム Exchange and collaborative learning Lesson planning Inclusive education system |
Issue Date: | 15-Mar-2022 |
Publisher: | 群馬大学共同教育学部 |
Citation: | 群馬大学教育実践研究.39.293-303(2022) |
URI: | http://hdl.handle.net/10087/13784 |
ISSN: | 0912-3911 |
Appears in Collections: | 第39号(2022)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|