DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
15 教育学研究科 >
1502 専門職学位課程 >
150202 課題研究報告書要旨集 >
令和3年度(2021) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/13803

Title: 「読むこと」の授業におけるより対話的な学びのための指導の在り方
Authors: 和田, 江理那
Issue Date: 31-Mar-2022
Publisher: 群馬大学大学院教育学研究科専門職学位課程教育実践高度化専攻
URI: http://hdl.handle.net/10087/13803
Appears in Collections:令和3年度(2021)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
J29-32.pdf288.93 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback