Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
15 教育学研究科 >
1502 専門職学位課程 >
150202 課題研究報告書要旨集 >
令和3年度(2021) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10087/13805
|
Title: | 校内組織活用による「考え、議論する道徳」への転換に向けたアプローチ -カリキュラム・デザインと問題解決的な道徳科授業の開発・実践を通して- |
Authors: | 杵渕, 恵美子 |
Issue Date: | 31-Mar-2022 |
Publisher: | 群馬大学大学院教育学研究科専門職学位課程教育実践高度化専攻 |
URI: | http://hdl.handle.net/10087/13805 |
Appears in Collections: | 令和3年度(2021)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|