DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第29号 (2012) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/6825

Title: 保育者養成における実習指導への対話的アプローチの導入に関する基礎研究
Other Titles: A basic study on introduction of guidance for practical training in nursery teacher education through a dialogue approach
Authors: 音山, 若穂
利根川, 智子
井上, 孝之
上村, 裕樹
三浦, 主博
河合, 規仁
安藤, 節子
和田, 明人
Otoyama, Wakaho
Tonegawa, Tomoko
Inoue, Takayuki
Uemura, Hiroki
Miura, Kimihiro
Kawai, Norihito
Ando, Setsuko
Wada, Akihito
Keywords: 実習指導
対話的アプローチ
ワールド・カフェ
practical training
dialogue approach
world café
Issue Date: 15-Mar-2012
Publisher: 群馬大学教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究. 29, 219-228 (2012)
URI: http://hdl.handle.net/10087/6825
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第29号 (2012)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO29_2012_all_Part23.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback