DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
共愛学園前橋国際大学(Kyoai Gakuen University) >
共愛学園前橋国際大学論集 >
第12号 (2012年) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/7198

Title: 心理学からみた我が国のラーニング・コモンズにおける学びの動向と今後の課題
Other Titles: The Trend and Future Subject of the Learning Commons: From Psychological Perspective
Authors: 奥田, 雄一郎
Issue Date: 31-Mar-2012
Publisher: 共愛学園前橋国際大学
Description: 研究ノート
URI: http://hdl.handle.net/10087/7198
Appears in Collections:第12号 (2012年)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2012-okuda.pdf859.66 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback