DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0003 群馬大学教育学部紀要 自然科学編 >
第62巻 (2014) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/8362

Title: 高校数学の授業における創造的思考の分析
Other Titles: An analysis of creative thinking in a high school mathematics class
Authors: 江森, 英世
エモリ, ヒデヨ
Emori, Hideyo
内田, 靖子
ウチダ, ヤスコ
Uchida, Yasuko
Keywords: 高校
数学
授業
創造的思考
分析
Issue Date: 10-Feb-2014
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 自然科学編. 2014, 62, p.15-24
URI: http://hdl.handle.net/10087/8362
ISSN: 0017-5668
Appears in Collections:第62巻 (2014)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
03_EMORI.pdf498.16 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback