DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第31号 (2014) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/8410

Title: 素行障害の男子中学生への援助事例研究 -スクールカウンセラーによる認知行動療法的アプローチと学校コンサルテーションを中心に-
Other Titles: A Case Study of Junior High School Boy with Conduct Disorder
Authors: 岩瀧, 大樹
山崎, 洋史
Iwataki, Daiju
Yamazaki, Hirofumi
イワタキ, ダイジュ
ヤマザキ, ヒロフミ
Keywords: 中学生
学校教育相談
素行障害
コンサルテーション
Junior High School Student
School Counseling
Conduct Disorder
School Consultation
Issue Date: 20-Mar-2014
Publisher: 群馬大学教育学部附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究. 31, 217-229. (2014)
URI: http://hdl.handle.net/10087/8410
ISSN: 1884-3018
Appears in Collections:第31号 (2014)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO31_2014_21.pdf1.87 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback