DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第32号(2015) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/9056

Title: 教育・保育における対話型アプローチ ―現状と課題―
Other Titles: Review and Issues of Rsearch on Dialogue Approach for Education and Nursery
Authors: 音山 , 若穂
Otoyama, Wakaho
オトヤマ, ワカホ
利根川 , 智子
Tonegawa, Tomoko
トネガワ, トモコ
三浦 , 主博
Miura, Kimihiro
ミウラ, キミヒロ
Keywords: 対話型アプローチ
教育・保育
養成課程
現職研修
dialogue approach
education and nursery
teacher education
in-service training
Issue Date: 25-Mar-2015
Publisher: 群馬大学教育学部 附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究. 32, 227-237. (2015)
URI: http://hdl.handle.net/10087/9056
ISSN: 0912-3911
Appears in Collections:第32号(2015)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO32_2015_22.pdf918.22 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback